Blog

Napęd boczny NOVOPORT firmy Novoferm

Napęd boczny NovoPort firmy NovofermNapęd boczny do bram segmentowych Novoferm

 

 

 

 

 

 

 


naped-na-prowadnicyZalety napędu bocznego NovoPort

1 Brak dodatkowej szyny
Napęd NovoPort ® jest zintegrowany bezpośrednio z boczną prowadnicą bramy. Oznacza to oszczędność kosztów oraz czasu montażu.


2 Zachowanie wolnego obszaru nadproża
System nie zajmuje miejsca w obszarze nadproża. Nie ma problemów montażowych związanych z konstrukcją budowlaną.


3 Pasuje do każdego rodzaju stropu
W garażach z wysokimi stropami często konieczne jest wykonywanie specjalnych konstrukcji podwieszanych, aby umożliwić zamontowanie napędu. Jest to zbędne w przypadku systemu NovoPort ® .


4 Zachowanie wolnego stropu
Brak problemów montażowych w rejonie stropu: nie ma potrzeby demontowania ani obchodzenia elementów oświetlenia, podciągów lub rur spustowych. Bez utrudnionego nawiercania w stropach żelbetowych, bez specjalnych kołków rozporowych do płyt gipsowo-kartonowych, bez niebezpieczeństwa przewiercenia cienkiego stropu, bez brudzenia elementów napędu pyłem powstającym przy wierceniu.


5 Głębokość prowadnic pozostaje bez zmian
Napędy szynowe wystają ok. 30-40 cm za konstrukcję prowadnic bramy. NovoPort ® pasuje bez żadnych przeróbek! Brak dodatkowej szyny


Masz wybór:

Napęd może być zamontowany w prawej prowadnicy bramy, a sterownik na prawej ścianie garażu ...Napęd może być zamontowany w prawej prowadnicy bramy, a sterownik na prawej ścianie garażu ... ... albo bezpośrednio obok bramy, na ścianie frontowej garażu.... albo bezpośrednio obok bramy, na ścianie frontowej garażu. Jeżeli ściana frontowa jest zabudowana, np. drzwiami bocznymi, wystarczy zastosować kabel przedłużający.Jeżeli ściana frontowa jest zabudowana, np. drzwiami bocznymi, wystarczy zastosować kabel przedłużający. Wszystkie warianty montażu pokazane na rysunkach 1-3 dotyczą także lewej strony bramy.Wszystkie warianty montażu pokazane na rysunkach 1-3 dotyczą także lewej strony bramy.

 

zapytaj o produkt